Hvis du har navigeret til denne side, er du evt. allerede klar over, at kvaliteten af dit firmas dokumentation kan forbedres, eller at udarbejdelsen af dokumentationen ikke er så effektiv, som den kunne være - og meget sandsynligt begge dele!
Vær ikke forbavset! I de fleste virksomheder er der altid plads til forbedringer i dokumentationen - især i hurtigtvoksende virksomheder!
Dette skyldes primært at dokumentationsteamet alt for ofte står over for modstridende prioriteter (som medfører stop-start arbejde og multi-tasking - produktivitetsdræber begge to), nice-to-have opgaver, som sniger sig ind, samt spidsbelastninger ifm. releases. Både kvaliteten og effektiviteten falder som følge af disse.
Det behøver ikke at være sådan...
Jeg kan hjælpe dig med at afklare problemerne, som dokumentationsteamet står over for, og foreslå, hvad man kan gøre for at forbedre både dit teams arbejdsforhold og dets produktivitet. Win-win.
"En ekspert er en person, som har begået alle de fejl, som er muligt at begå inden for et begrænset område." - Niels Bohr.
Forbedring af dokumentationsprocesser er, hvad jeg gør - det er min ekspertise.
Jeg påstår ikke at have lavet samtlige fejl, som kan laves inden for det begrænsede område, som dokumentation udgør, men med over 18 års erfaring bl.a. på nogle af de største dokumentationsprojekter i Europa, har jeg oplevet fejl nok til at kende faldgruberne på vejen mod bedre dokumentationskvalitet og højere dokumentationsproduktivitet.
Det betyder, at jeg kan hjælpe dit firma med at udstikke en kurs, der undgår dem.
Og til dig, det betyder både besparelser og en bedre chance for at opfylde dine mål til tiden.
Mine kvalifikationer? Se her!
" En ekspert er en person, som har begået alle de fejl, som er muligt at begå inden for et begrænset område." – Niels Bohr.
Under oversættelse…
Improving documentation processes is what I do - my expertise.
Typically only approx. 20% of documentation time is spent on value-addition (content creation). Most time is spent on rework and handling documents - tasks that can either be reduced, or automated, or even outsourced.
My objective is to increase the percentage of time spent on value addition to >70%.
I offer over 25 years of experience working on some of the largest documentation projects in Europe, with over 11 years as either a documentation line manager or documentation project manager.
Combine managerial overview with hands-on expertise…
During that time I have experienced enough mistakes and dead-ends to help steer your project around the many pitfalls along the way - resulting in reduced costs and a better chance of meeting your goals on time.
Some projects delivered:
Flere detaljer om mig – LinkedIn
Du kan finde mit CV på LinkedIn her.
Se LinkedIn.
Read More... LessSharePoint site development and administration - SharePoint Online, 2016 and 2010.
MS Project including Enterprise Project Management.
Used for project management of development work for 39+ team members in the four teams.
MS Excel super user - VBA (macros), Power Query, M
Business intelligence visualizations, dashboard development. Power Query and DAX.
XML-based editing tools (FrameMaker, Flare). HTML editors.
ArcGIS, QGIS
MS Project superuser, Excel integration
20+ years managerial and hands-on experience
Expert in:
Hands-on skills:
VBA, Excel super-user, PowerBI super-user, MS Office super-user, MS Project, SharePoint administrator, SAP DMS, and 30+ other tools, including CMS tools, Doc-To-Help, RoboHelp, computer-aided translation, Apache tools, MS Access, MySQL.